agsdix-fab fa-whatsapp

937 376 302

agsdix-fas fa-chalkboard-teacher

Delegades

agsdix-smt2-person-outline

Afiliades

Resol els dubtes sobre la vaga general de salut i serveis assistencials
Publicat el 24 de febrer de 2021

La Mesa Sindical de Sanitat de Catalunya, formada pels sindicats USOC, Infermeres de Catalunya, CGT Catalunya, CATAC-CTS-IAC, Coordinadora Obrera Sindical i PSI Lluitem, hem convocat a tots i totes les treballadores de la sanitat de Catalunya a una VAGA SECTORIAL el dia 10 de març i aturades parcials indefinides tots els dilluns a partir del 15 de març.

La convocatòria afecta el personal estatutari, al personal laboral, treballadores en l’àmbit de la salut, cures de persones, serveis socials, al personal funcionari i al personal en formació especialitzada ( IIR, FIR, PIR, BIR i MIR) que presta els seus serveis a la xarxa pública SISCAT (ICS i centres concertats) i a tots els centres assistencials de titularitat privada de Catalunya.

La convocatòria afecta els àmbits de l’atenció primària (tots els seus dispositius), atenció continuada i urgent, atenció domiciliària, atenció hospitalària, atenció prehospitalària i emergències, salut mental i atenció sociosanitària.

Hem preparat una web (https://app.salutenvaga.cat) i una app (Salut en Vaga) amb tota la informació sobre la vaga, mobilitzacions i aturades.

Està disponible un apartat de FAQ’s o Dubtes Freqüents on donem resposta als dubtes més habituals sobre quan i com participar a la vaga, així com les pors habituals en el moment d’adherir-se a la vaga.

Accedeix als Dubtes Freqüents de la web aquí: salutenvaga.cat/faqs

Entra ara i troba resposta als teus dubtes. Aquesta vaga és molt important i TOTHOM està cridat a participar. Una vaga que integra a TOTES i TOTS els treballadors de la sanitat i serveis assitencials tant públics com privats de Catalunya!


Et pot interessar

Un any d’una vaga sense precendents

Un any d’una vaga sense precendents

El desembre 2023 va marcar una etapa sense precedents a la sanitat catalana. Un sindicat jove va convocar una vaga indefinida d’infermeres amb un seguiment massiu per part d’infermeres i llevadores. En aquesta vaga, es va reclamar un conjunt de millores en les nostres...